логоFacebook  Twitter  YouTube  eMail

Кожувчанка

 


9.02.2014 год.



На што прво помислувате кога гледате реклама за производи за слабеење или било кој друг производ за кој може да се употреби големо количество Photoshop? Со текот на времето луѓето научија дека рекламите во голем дел содржат лаги, па не изненадуваат резултатите на компанијата за истражување на пазарот Lab 42.

Само три проценти од 500 испитаници одговориле дека веруваат во она што го гледаат на рекламите, а повеќето од нив одоговориле дека сметаат дека рекламите за слабеење се направени со помош на Photoshop. Сепак поголемиот дел од луѓето се свесни дека содржината на рекламите мора дополнително да се разубави за таа да има ефект.

Најголема потешкотија за пласман на производ на пазарот имаат оние производители кои нудат нешто ново, затоа што потрошувачите купуваат производи кои во голем дел им се познати, а во тој дел во прилог одат 31% од испитаниците кои велат дека купуваат производи само од познат бренд. При купувањето на производ на потрошувачите најважно им е производот да е од познат бренд, на второ место доаѓа промоцијата, а на трето рекламата.



И покрај тоа што социјалните медиуми во овој период доживуваат експанзија само три проценти од луѓето одговориле дека би купиле производ кој бил промовиран преку нив.

Како еден производител да пласира производ? Тајната очигледно е во хуморот, бидејќи 78% од испитаниците најдобро реагираат на забавни реклами, а само 8% на оние со сексуална содржина со што падна во вода онаа изрека дека сексот продава.

 

 ==========================================================================================================

 Пет трикови кои компаниите ги користат за да ги погледнете нивните реклами

Еден од најголемите предизвици на денешницата во светот на маркетингот е обидот да се натера купувачот да забележи одредена реклама на веб сајтовите. Како што пишува Business Insider, половина од рекламите не се забележуваат, затоа што се поставени на позиции кои не се покажуваат на екранот.

Според податоците кои ги објави компанијата Sticky, реалната бројка на луѓе кои ги забележуваат рекламите е 14%. Како што вели директорот на компанијата, Џеф Бејндер, мозокот на луѓето е истрениран да не гледа на одредени места на веб страницата, што значи голем дел од рекламите се залудно поставени.

За да ве натераат да ги погледнете рекламите, оние кои ги објавуваат и поставуваат, користат неколку трикови кои влијаат на мозокот.
1. Сликите од лево, текстот од десно

Кога некој бренд си го поставува логото, важно е сликата да биде поставена од лево со текстот кој стои од десната страна.

Зошто е ова вака? Десната страна на мозокот ги процесира сликите, а мозокот ги процесира визуелните информации обратно. За мозокот да процесуира една слика која е поставена на десната страна тој ќе мора да ја „преврти“ сликата уште еднаш за да ја забележи.
2. Двосмислени изрази на лицето

Кога мозокот наидува на одредено лице, тој се обидува ментално да ги преработи изразите на лицето со изрази кои ги видел претходно. На пример, ако личноста која набљудува забележи среќно или тажно лице, веднаш ја препознава емоцијата и се префрла на нешто друго.

Но, ако на сликата поставите лик за кој не може да одредите дали е среќен или тажен, мозокот дополнително обрнува внимание за да го утврди тоа. Одличен пример за тоа ви е сликата на Мона Лиза.
3. Помалку е повеќе

Колку пати ви се случило да отворите некој сајт и тој да е преполнет со реклами кои изникнуваат од секаде? Ова не им оди во прилог на оние кои ги објавуваат, ниту на оние што се рекламираат. Паметните ќе искористат помал број на реклами и со тоа ќе добијат поголеми приходи затоа што корисниците многу подобро ќе ги забележат.
4. Заобиколен раб

Со текот на времето, еволуцијата ги научи луѓето дека она што има остри рабови може да ги повреди и треба да се избегнува. Заради ова, ако човек види предмет со остри рабови тоа кај мозокот праќа сигнал дека личноста треба да се повлече.

Забележете дека производите на Apple немаат остри рабови. Тоа не е случајно.
5. Правилото од 1,5 секунди

Според она што го објави компанијата Sticky, ако гледачот се фокусира на одредена реклама повеќе од 1,5 секунди тогаш веројатноста да ја запомни е многу поголема. Според она што го вели директорот на компанијата, Бејндер, рекламите кои се прегледуваат помалку од една секунда се вистински предизвик за оние што ги објавуваат.

 

 

 

Извор: Кајгана

 

 



dobrotoljubie

Поуки од Светите Отци

Видео содржини

dobrotoljubie

Наука и Култура

Април 17, 2025
Festival.Simeon

ЈУБИЛЕЈ НА МУЗИКАТА - X ИНТЕРНАЦИОНАЛЕН ФЕСТИВАЛ ПОЛИХИМНИА 2025

Од 11.04 - 15.04. 2025 год. во Скопје по десетти пат се одржа Интернационалниот фестивал на класична музика Полихимниа 2025. Единствен од ваков вид во нашата земја и оригинален по својата содржина и оваа година фестивалот се обиде да ги обедини најдобрите…
Септември 25, 2024
Zivko.Grozdanoski3

Интервју со Живко Грозданоски: ДПМ може да дејствува гласно, сложно и независно

Ми се чини дека надворешните предизвици, како на пример отсуството на соработка со некои членови (на Управниот одбор) на ДПМ, некои обиди за саботажа итн. (сè се тоа нешта што веројатно секогаш ќе ги има); па сега слабиот рејтинг на ДПМ меѓу членството и во…

„РАДОСТА НЕ ДОАЃА САМА, ТАА МОЖЕ ДА ЈА ЗАСЕНИ ТАГАТА“ Академик Ќулавкова добитничка на наградата „Браќа Миладиновци“ на СВП

Авг 29, 2024 Литература 1098
TviTER231
Пред 35 години, август 1989-та, ми беше доделена првата награда за најдобра поетска книга…

По премиерата на новиот филм „The Walk“ во Њујорк на двојната кандидатка за Оскар - Тамара Котевска

Ное 14, 2023 Филм, Театар 2678
Tamara.Kotevska
Работејќи од нејзините разговори со Асил и другите деца бегалци, режисерката направи…

Беседи

Старец Георгиј Капсанис - ЗНАЧЕЊЕТО НА БОЛКАТА ВО НАШИОТ ЖИВОТ

Старец Георгиј Капсанис - ЗНАЧЕЊЕТО НА БОЛКАТА ВО НАШИОТ ЖИВОТ

Во оваа нова состојба се чини дека смртта и болката имаат позитивно значење, како другата кожна облека со која Бог ги облекол Адам и Ева кога го напуштиле рајот за...

Вознесение во Христос или идолопоклоничко превознесување

Вознесение во Христос или идолопоклоничко превознесување

  Луѓето тежнеат кон правење идоли. Идол е сѐ она што човекот го става на прво место во своето срце, наместо Бог и наместо духовното растење во Бог. Луѓето сакаат...

Св. Климент Охридски: Поука на вознесение на Господ наш Исус Христос

Св. Климент Охридски: Поука на вознесение на Господ наш Исус Христос

Поради тоа, браќа, бидејќи нè очекува бесконечна мака, да се потрудиме преку подвиг да ја избегнеме, со милостина да го пречекаме бедниот и да го угостиме, примајќи го туѓинецот, гладниот...

 Митрополит Струмички Наум: Недела на слепородениот

Митрополит Струмички Наум: Недела на слепородениот

Се случија две средби помеѓу слепородениот и Христос: првата додека уште беше слеп; и втората, откако прогледа и откако Го оправда Христос пред фарисеите. И фарисеите двапати се сретнаа со...

Митрополит Струмички Наум: „Литургијата и на почетокот била Тајна Вечера, а не јавен доручек.“

Митрополит Струмички Наум: „Литургијата и на почетокот била Тајна Вечера, а не јавен доручек.“

       Така, како што веќе напишав: ниту почетокот, ниту крајот на начинот на служењето на Светата Литургија се и ќе бидат исти со денешниот – ниту некој Собор ја прогласил за...

Отец Гаврил-Беседа за Св.Методиј и Св.Кирил

Отец Гаврил-Беседа за Св.Методиј и Св.Кирил

Тогаш сфатил дека не треба да се врзува за ништо световно, и дека треба да живее единствено за Царството Небесно, односно за Бога. И навистина се оддал на богоугоден живот,...

Жарко Ѓорѓиевски: Свети апостоли Јасон и Сосинатар (Недела на раслабениот)

Жарко Ѓорѓиевски: Свети апостоли Јасон и Сосинатар (Недела на раслабениот)

Eвангелската приказна за исцелувањето на болниот човек кој поголемиот дел од својот живот беспомошно лежел покрај бањата која ја опишал светиот апостол и евангелист Јован е пример на чисто милосрдие...

Митрополит Струмички Наум: Христијанин без срце кое гори во молитва...

Митрополит Струмички Наум: Христијанин без срце кое гори во молитва...

Ако Божјите информации што доаѓаат од словото на духовниот отец, од Светото Писмо, од делата на Светите отци ги прифаќаме само на ниво на разум, без да ги прифатиме во...

« »

Најново од култура

Православен календар

 

15/06/2025 - недела

Св. Никифор Исповедник, патријарх Цариградски; Св. новомаченик Константин; Св. Јован Нов Сочавски; Св.свештеномаченик Еразмо Охридски; Св. дваесет илјади маченици Охридски;


Правила и одредби на Православната Црква за постот
Православен календар за овој месец - МПЦ

Кожувчанка

Молитви кон Пресвета Богородица за секој ден во седмицата

 Радувај се, Ти Која од ангелот ја прими радоста на добрата вест дека Бог Слово ќе прими тело од Тебе! Радувај се оти го носеше Создателот во Твојата утроба! Радувај се Ти Која го роди Бога во тело, Спасителот на светот! Повеќе...

Тропар

Тропар на св. Христов Апостол Ерма 13 јуни/31 мај  2025

Тропар на св. Христов Апостол Ерма 13 јуни/31 мај 2025

Како огнот што го загрева железото, така благодатта срцето човеково,за да го покаже сето она кое е нечисто, о Ермо велики, Бог те...

Тропар на преподобниот Христов исповедник Далматскиот игумен Исакиј 12 јуни/ 30 мај 2025

Тропар на преподобниот Христов исповедник Далматскиот игумен Исакиј 12 јуни/ 30 мај 2025

Исповедник на Православието, скротувач на ѕверови во луѓето, преподобен оче наш Исакие, пратеник Божји за сведоштво на вистината, Црквата со твоите...

Тропар на света Христова маченичка Теодосија девица 11 јуни/29 мај 2025

Тропар на света Христова маченичка Теодосија девица 11 јуни/29 мај 2025

Добродетели со љубов си стекнала, маченичке,  чисто живеалиште Христово, и на Светиот Дух возљубен дом; оттука си го посрамила непријателот  кој се...

Духовната убавина на Богородица се пројавува и во моментот на Распнувањето на Нејзиниот Син

Тебе, Богородице поборнице – војвотко, ние слугите Твои, откако се избавивме од зло, Ти пееме победни и благодарствени песни. Ти имаш сила непобедна, од секакви опасности ослободи не за да Ти пееме : Радуј се, Невесто Неневесна! Повеќе...

Болестите според светоотечкото учење

Значи, не се надевај на лекарска вештина без благодат и не ја отфрлај своеволно, туку моли Го Бога да ја спознаеш причината за казната, а потоа моли за избавување од немоќта, трпејќи сечење, горење, горчливи лекови и сите лекарски казни Повеќе...

Свети Лука Симтерополски: Архиепископ и хирург

Едноставно е да се претпостави дека професорот – епископ, соединувајќи го во своите раце крстот и скалпелот, ги порази современиците токму со тоа необично соединување на двете разновидни сфери на активност.  Повеќе...

Духовни поуки: „Помоли се за мене“

Со Бога зборувај многу, а со луѓето малку; ако во Божјиот закон се подучуваш - ќе успееш и во едното и во другото. Повеќе...

Живот без стрес

Ако разбереме што се крие зад стресот, ако ја видиме лагата, која што се крие зад него, на крајот ќе увидиме дека не постои причина за да бидеме во стрес.. Повеќе...

Митрополит Струмички Наум - Да пораснеме барем до Стариот Завет

И не само што немаат туку се и очигледна пречка за влез во Царството Небесно, и пречка да се сфати и пренесе неговата идеја и порака. Повеќе...

Епископ Тихон Шевкунов: „НЕСВЕТИ, А СВЕТИ“

Несвети, а свети. Луѓе, кои навидум живееле во нашето секојдневие, се соочувале со проблемите со кои ние се судираме, боледувале од болести од кои ние боледуваме, често осудувани од околината, а сепак, не биле секојдневни. Луѓе, кои не се на иконите, но го предавале животот од иконите во сите нивни дела, зборови, мисли. Луѓе, за кои тишината прозборила дека се свети.  Повеќе...

ГОЛЕМАТА ТАЈНА НА ДИВЕЕВО - Кој ќе доживее, ќе види

Како дополнување на оваа тајна, еве што слушнав од устата на 84-годишната игуманија на манастирот Дивеево, Марија. Бев кај неа во почетокот на 1903 година веднаш по канонизирањето на преподобниот Серафим и заминувањето на царското семејство од Дивеево. Повеќе...

Арх. Калиник Мавролеон: Монологот БОЖЈИ

 

Те гледав кога се разбуди угрово. Чекав да ми кажеш два-три збора, да се заблагодариш за се што ти се случува, да побараш мое мислење за се што треба да правиш денес. Повеќе...

За Моето име

Поуки на грузискиот Старец Гаврил Ургебадзе за последните времиња

 

„Ѓаволот има 666 мрежи. Во времето на антихристот луѓето ќе очекуваат спасение од космосот. Тоа ќе биде и најголемата замка на ѓаволот: човештвот ќе бара помош од вонземјаните, не знаејќи дека тоа се, всушност. – демони.“ Повеќе...

Взбранной Воеводе победительная