4. На оние кои со пречистите Тајни се причестуваат достојно и недостојно.
5. Како доаѓа до тоа некој преку Светата Причест да се соединува со Бога, а некој да не се соединува?
6. Која е разликата меѓу оние што се причестуваат достојно и оние што се причестуваат недостојно?
4. Наместо трпези полни со секакви јадења, барај го единствено Лебот на Животот, кој со сетилата се гледа како леб, а мислено е Телото Христово. Ова е Лебот што слегува од небото и му дава живот на светс)т, Леб од кој оној што го јаде не само што се храни, туку и се оживотворува и како да воскреснува од мртвите. Овој Леб нека ти биде и храна и наслада од која не можеш да се наситиш и која не можеш да ја потрошиш. Виното, кое во оваа Тајна е навистина Крв Божја, нека ти биде светлост неизречива, сласт неописива и радост неминлива. Ако достојно пиеш од ова Вино, нема да ожеднеш за навек, само пиј го со духовно чувство и со мирно расположение на твоите духовни сили и добро навлези во смислата на она што се говори. Ако со небесните леб и вино, односно со Телото и Крвта Христови, се причестуваш со чувство и свест што се тие всушност, знај дека се причестуваш достојно; ако не се причестуваш на овој начин, тогаш јадеш и пиеш недостојно. Причестувајќи се со чисто срце и со вера, се покажуваш достоен за таинствената Трпеза; ако не се удостојуваш со ова, немаш соединување со Христа.
5. Оние што недостојно се причестуваат со Светите Тајни, нека не мислат дека преку нив така едноставно се соединуваат со Бога, бидејќи тоа со нив не се случува и не може да се случи се додека се тие такви. Само оние што преку причестувањето со божественото Тело Господово се удостојуваат да гледаат со окото на умот (духот), да чувствуваат со умственото (духовното) сетило, да пробуваат од невидливото неопипливото и невкусливото Божество со умствената (духовната) уста, само таквите знаат дека Господ е добар. Тие не пробуваат само од сетилниот леб и не пијат само од сетилното вино на видлив начин, туку во исто време духовно го јадат и пијат Бога, со двојните сетила - на душата и на телото: тие вкусуваат од плотта видливо, а од Бога, пак, мислено (духовно) и на тој начин и телесно и духовно се соединуваат со Христа, Кој е двоен по природа, Бог и човек, и стануваат Негови сотелесници и заедничари на Неговата слава и Божество. Токму на ваков начин се соединуваат со Бога оние што се причестуваат достојно - оние што вкусуваат од лебот и пијат од чашата со познавање и осознавање на силата на оваа Тајна и со духовен осет. А оние што се причестуваат недостојно остануваат празни од благодатта на Светиот Дух и го хранат само своето тело, но не и својата душа.