Крстот нé плаши. И тоа е природно, затоа што нé разори комфорот. Трудот за нас е нешто страшно. Меѓутоа трудот не е страшен. Комфорот е страшен. Тој би требало да не плаши. И навистина, сите современи зла за свој извор го имаат комфорот во животот. Трудот, страдањата, крстот, - рече Христос - е нешто добро. И така Неговиот товар станува лесен”.
Овој свет кој го отфрла Крстот Христов е должен денес да со соочи со најмачните и страшни бичови, што се последици на неговиот антикрсен од, на неговото себељубие: Сидата, наркотиците, страшната еколошка катастрофа.
А решението не се наоѓа таму каде што се поставува, т.е. во тоа да се преземат одредени заштитни мерки. Полезни се и тие, но недоволни. Најдлабокото решение е едно: покајанието (преумувањето). Тоа покајание кое ја спаси Ниневија од катастрофата.
Јудејците бараа “знак” од Христа. А Христос им рече дека ќе им се даде знакот на пророкот Јона, т.е. смртта, погребението и Неговото воскресение (Мат. 12, 39). Тоа е и денес знакот за решавањето на нашиот безизлез и на катастрофата што доаѓа. Изборот на крсниот начин на живот како единствен вистински начин на живот.
Еден Западен Отец од светоотечката епоха, св. Августин, рекол: “Познавам три крста: Еден крст што спасува. Тоа е крстот Христов. Еден крст, преку когошто се спасува човекот. Тоа е крстот на добриот разбојник, на распнатиот оддесно на Христа. Познавам и еден трет крст кој те прави да ја загубиш вечноста. Тоа е крстот на лево од Христа распнатиот разбојник. Образците на овие двајца луѓе, на двајцата разбојници, се претставници на целото човештво. Крстот на разбојникот од десната страна го зема во себе, го зема над себе Христовиот крст и се спасува. Крстот на разбојникот од левата страна го претставува оној дел од луѓето кои не го прифаќаат Христовиот крст и загинуваат. Меѓутоа општо не можеме да го избегнеме крстот на ниеден начин”.
Христијаните кои живеат во овој антикрсен свет треба многу да се борат за да не бидат вовлечени од материјалистичкиот и антикрсен дух. Секој момент треба да избираат помеѓу двата начини на живот: Крсниот во Христа живот и световниот антикрсен живот, т.е. помеѓу крсната љубов и антикрсниот егоизам.
(Извадок)